tiistai 2. lokakuuta 2018

Päivän positiiviset

Baby Ballroom

Netflixistä olen tän sarjan bongannut, ja ahminut useamman jakson päivässä. En oikein tiedä mikä tässä viehättää :D Ehkä se upea taito, karismaattiset lapset, jännitys kuka voittaa kilpailuissa... Olen aina halunnut osata tanssia ja pidän sitä hienona taitona. En siis itse osaa tanssia :D Vanhojen tansseihin osallistuin aikoinani ja se oli kyllä niin hauska kokemus :) Haluisin käydä katsomassa balettia joku kerta, se näyttää mahtavalta :)

Söpö uusi heijastin takkiin

Pimeät ajat ovat alkaneet ja täytyy varmistaa näkyvyys ulkona liikkuessa. Mullahan ei ole ajokorttia, joten liikun työ- yms. muut matkat pyörällä ja kävellen.

Mun syystakki on kokonaan musta, joten heijastin tulee todellakin tarpeeseen...

Simssin pelaaminen

En pitkään aikaan voinut pelata Simssiä, kun mun pöytäkone oli niin huonossa kunnossa ja lopulta hajosi kokonaan. Viiden viikon sairaslomalle jäädessäni tiesin heti, että nyt on saatava kone kuntoon ja Sims pyörimään :D Päädyin siis ostamaan uuden läppärin samantien ja olen ollutkin siitä asti ihan koukussa pelaamiseen. Yhdellä kädellä pystyy hyvin pelata tietokonepeliä :D

Pelinä siis The Sims 2. En tykkää kolmosesta, nelosta aion kyllä kokeilla ja uskon pitäväni siitä. En oo vaan vielä malttanut, oon niin koukussa kakkoseen :D Oudot poset mun hahmoilla :D

P.S. Olihan näitä muitakin positiivisia... Sain siivottua aika paljon (siivous on vähän haastavampaa nyt), testasin uutta Lohilo mehujäätä <3, sain pari tärkeää asiaa hoidettua, ulkona oli kaunis sää...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti