torstai 4. lokakuuta 2018

Makuuhuoneen sisustus, sellaisena kuin se on

Tänään otin tehtäväkseni viimeinkin siivota makkarini kunnolla. Liian pitkään on lojunut kaikenlaista ylimäärästä tavaraa ja vaatteita hujan hajan :D About 6 tuntia, 1 ylikuumentunut imuri (en tiennyt et niinkin voi käydä :D) ja 1 kipeytynyt murtunut käsi myöhemmin urakka oli viimein valmis. Nappasin pari kuvaa sisustuksesta:




Ja joo, kyseessä ei ole 10-vuotiaan vaan 30-vuotiaan aikuisen naisen makuuhuone :D :D Ajattelin aluks, että otan ainakin toisen yksisarvisen pois tosta sängyltä... Ja mä en edes ole ihminen, joka häpeilee mitään normaalisti :D Mutta sitten ajattelin, että perhana eiköhän jo 2018 vuonna ihminen voi olla just sitä mitä on. Mä olen rakastanut yksisarvisia jo ihan pienestä lapsesta lähtien ja jos mä haluan ostaa niitä vielä 30- vuotiaanakin itselleni, niin minähän ostan! Ei se ole keneltäkään pois. Jokainen saa muutenkin olla ihan sellainen kun on mun mielestä :) Tuskin koskaan "kasvan aikuiseks", tai näiden nykynormien mukaiseksi ainakaan. Mulle "aikuisuus" on sitä, että näkee omaa napaansa pidemmälle, kohtelee aina muita niin kuin haluaisi itseään kohdeltavan, kehittyy koko ajan lisää ihmisenä, on suvaitsevaisempi ja onnellisempi, osaa ottaa vastuuta ja toimii vastuullisesti... Näitä on paljon... Mutta niihin ei kuulu sisustus- tai muut mieltymykset :D

En ole kyllä ihan tyytyväinen tämän hetkiseen sisustukseen. Täällä on liikaa tavaraa esillä ja tunnelma on liian sekava. Pieni huone on tungettu ihan täyteen tavaraa. Edellisessä asunnossa meiän makuuhuoneet oli todella isot (muiden huoneiden kustannuksella) ja tavara on vaan lisääntyny siitä! Yhen huonekalun aion täältä siirtää pois ja vähentää tätä roinan määrää. Huomasin myös, että sängyn tyynyt vois asetella paremmin pystyasentoon :D Teen postauksen koko huoneesta sitten, kun sisustus on valmis :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti