lauantai 10. maaliskuuta 2018

Shoppailutauko on päättynyt?

Löysin sattumalta niin ihanan uuden sisustuskaupan Hyvinkään keskustasta <3 Ihastelin kaikkea siellä, mutta olen shoppailutauolla... En saisi ostaa nyt mitään ylimääräistä... Haluan saada kovasti paljon rahaa säästöön. No, koska sattui olemaan naistenpäivä, ajattelin olevani pienen hemmottelun arvoinen (vaikka siis ainahan sitä on :D). Törsäsin sitten uuteen kahvimukiin (ihankun niitä ei olis jo tarpeeks!?) ja niin söpöön ovistoppariin <3

Onhan tää nyt kaunis muki! <3 Amandab:n muki maksoi 9,90e ja seuraavassa kuvassa oleva ovistoppari 13,90e. 

Kissapa tietenkin :D Tää on oikeestaan Oliverille lahjaksi (koska tulee "Oliverin" oveenkin stoppariksi) <3
Ensimmäinen työviikko lähti käyntiin kiireisissä merkeissä. Oli tarjousviikot, joten töitä riitti. Käytiinpä meiän työpaikkaa kuvaamassakin... Mutta oli ihan mukava viikko :) Nyt on kolme päivää vapaata ja en voisi olla iloisempi! :) Olen myös laihtunut 2 kg :) Aloituspainoahan en tiedä, joten en ole varma kuinka paljon olen laihtunut kokonaisuudessaan. Olen laihtunut taatusti enemmän, koska olin tosiaan ollut dieetillä jo ennen vaa'alle astumista ja tunsin jo silloin olevani kevyempi. Tulokset kyllä motivoivat enemmän kuin mikään muu, vaikka kyse onkin vain muutamista kiloista :) Pian on ihana reissu Tampereelle ja shoppailutauko päättyy virallisesti :D Paljon aiheita olla iloisella tuulella :)

Otan niin paljon kuvia Oliverista... :D
Tää oli aika pikainen postaus, koska täytyy lähteä tapaamaan kaveria keskustaan :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti